Ce invatEducatie

Programul Abdomen Plat in 3 pasi

Te-ai saturat de abdomene si alte exercitii fizice pe care le-ai facut ca sa dai burta jos? Nu renunta, mai da o sansa taliei tale, incercand metode croite pe stilul tau.

Nestlé Fitness a lansat Programul Abdomen Plat, care iti pune la dispozitie, trucuri si tehnici menite sa-ti tonifice abdomenul, metode distractive si eficiente pentru a arde caloriile, dar si strategii simple si inteligente pentru o alimentatie echilibrata. Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe site-ul www.flatbellyprogram.com sau sa descarci aplicatia Abdoment Plat pentru iPhone. O sa vezi mai multe clipuri cu exercitii pentru tonifierea abdomenului. Piveste-le si alege miscarile care ti se potrivesc si tine minte: nu toate exercitiile pentru abdomen sunt create la fel. Incearca o combinatie de miscari care functioneaza in cazul tau, pe baza nivelului de efort si de confort.

Arde caloriile!

Pasul 1. Tonifica-ti abdomenul!

Dupa ce ai vizionat clipurile si ai invatat de la experta Jill Miluna cum sa faci exercitiile, alege miscarile (pozitia ghemuit, bicicleta, rasuciri verticale), care functioneaza in cazul tau. Unele au grad sporit de dificultate, asa ca ia-le treptat. Nici o miscare nu trebuie sa-ti provoace durere!

Pasul 2. Arde caloriile!

Dupa ce ai decis care sunt exercitiile pe care le vei face pentru tonifierea abdomenului, incearca sa te tii de ele si sa le faci cat mai des cu putinta. Miscarea fizica macar 30 de minute zilnic, fie ca este vorba de o simpla plimbare vioaie, o excursie pe jos, fie cu bicicleta, te va ajuta sa arzi caloriile ingurgitate. Daca faci sport, dar nu stii cate calorii arzi, poti afla acest lucru cu ajutorul calculatorului de calorii. Nu trebuie decat sa introduci greutatea ta si numarul de minute alocate pentru activitatea fizica selectata si calculatorul iti va arata cat arzi.

Tonifica-ti abdomenul!
Tonifica-ti abdomenul!

Pasul 3. Dieta echilibrata

Tot in cadrul Programului Abdomen plat primesti si cateva sfaturi pentru a avea o dieta echilibrata. Incepe cu includerea in dieta a elementelor de baza: cerealele, painea, pastele, orezul si cartofii. Cereale integrale in primul rand. Cand incluzi cereale in dieta, cauta cereale integrale. Cu ajutorul lor vei putea sa-ti micsorezi indicele de masa corporala. Fructele si legumele sunt esentiale pentru o alimentatie sanatoasa, echilibrata. Au un continut scazut in grasimi si contin mai putine calorii pe gram. Nutrionistii sustin, mai nou, ca ar trebui sa consumi 5 portii de fructe si legume in fiecare zi. Varietatea este cheia, asa ca nu ocoli nici produsele lactate. Alege-le pe cele cu continut scazut de grasimi. Bucura-te de carne cu moderatie, dar nu o neglija, fiindca ai nevoie si de proteine animale. Mananca peste si incearca sa incluzi soiuri bogate in ulei de peste cum ar fi somonul sau pastravul cel putin o data pe saptamana. Si fiindca tot faci exercitii pentru un abdomen plat este important sa bei cel putin 1,5 litri de lichide pe zi. Hidrateaza-te cu apa, lichidul vital care te poate ajuta si in pierderea de kilograme.

Etichete

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Vezi si ...

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker