SportUnde ma antrenez

Exercitii pentru abdomenul plat, acasa sau la sala

Sunt persoane carora pur si simplu nu le place sa mearga la sala de sport. Sunt insa si exercitii fizice care pot fi facute acasa. Abdomenele te pot ajuta sa dai burtica jos si sa nu mai fii sedentar. Totul e sa prinzi miscarile corecte, sa ai o saltea la indemana si sa te tii de treaba.

Fie iti iei inima-n dinti si te duci de cateva ori la un club de fitness, fie privesti cu atentie materialul nostru video si incerci sa prinzi miscarile celor care fac abdomene de mult timp sub ochiul avizat al antrenorului de fitness, Silviu Munteanu de la Body Art Wellness Club.

Clasa de abdomene – 30 de minute
Avantajul mersului la sala este disciplina. Esti obligat sa urmezi un program care include antrenament, alimentatie, odihna, recuperare dupa efort. In plus, la clasa nu prea poti trage chiulul. Timp de 30 de minute, antrenorul are grija sa-ti lucrezi toata partea superioara si inferioara a abdomenului. Sunt exercitii care solicita fiecare particica si care te fac sa arzi cateva calorii…

Atentie la tehnica de executie!
Acasa ar fi bine sa faci exercitiile in fata oglinzii, ca sa te poti corecta singur. Poti incepe cu exercitii simple pentru partea superioara, asa cum sunt cele din filmul realizat de clubulgrasilor.ro. si sa fii foarte atent la tehnica de executie.
Tu esti antrenorul tau, prin urmare iti numeri singur abdomenele si te tii de treaba in fiecare zi, daca vrei sa obtii rezultate. 30 minute de abdomene facute zi de zi acasa sau la sala vor contribui la tonifierea musculaturii si la eliminarea colaceilor din jurul burtii. Daca ai mai multe calorii de ars, poti trece la un program cardio de indoor cycling, foarte bun pentru arderea stratului adipos.

Silviu Munteanu: “În timpul liber, tu ești antrenorul tău personal”

Arde caloriile la indoor cycling!

Etichete

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close