Ce citescEducatie

100 de retete si meniuri – Michel Montignag

Adeptii dietei Montignac au de incercat si savurat cele 100 de retete si meniuri pe care autorul le propune celor care s-au hotarat sa tina un regim alimentar. Dar nu orice regim, ci unul cu o eficacitate dovedita de mai bine de 25 de ani, timp in care peste 25 de milioane de persoane au reusit sa slabeasca. Aparuta la editura Litera, cartea se adreseaza tuturor celor care au imbratisat filosofia nutritionista a lui Michel Montignac, dar si celor care vor sa slabeasca, sa se mentina in forma sau pur si simplu sa manance sanatos si gustos fara a se infometa.

Prima parte a lucrarii sintetizeaza principiile dietei Montignac. Vei afla ca dieta nu a incetat sa se perfectioneze si sa progreseze de la aparitia sa si pana in zilele noastre. De pilda, notiunea de “disociere” (regim disociat) a disparut complet din cadrul dietei inca din anii ’90, axul central fiind de atunci si pana acum conceptul de indice glicemic. Chiar daca abia acum faci cunostinta cu acest regim alimentar, lectura atenta a acestei sinteze va tine loc de initiere.

Meniurile de zi cu zi sunt cuprinse in partea a doua, unde Montignac le detaliaza pentru o perioada de 8 saptamani. Femeile vor gasi meniuri create de autor special pentru ele, dar si sfaturi utile pentru punerea in practica a meniurilor si realizarea retetelor.

Retete cu indice glicemic scazut

Cele 100 de retete le vei gasi in partea a treia a cartii. Asa cum insusi autorul le descrie, acestea au cateva calitati:
– sunt simple, pun in practica principii culinare de baza, nici chiar incepatorii nu pot da gres in realizarea lor
– sunt practice, ingredientele esentiale necesare alcatuirii meniurilor sunt actuale si sunt disponibile peste tot
– sunt gastronomice, pentru ca sunt inspirate din arta gastronomica mediteraneeana care imbina de minune placerile senzoriale, olfactive, gustative si vizuale ale mancarii
– sunt sanatoase, in masura in care sunt respectate respecta principiile dietei Montigac; mai mult, sunt prevenite afectiunile metabolice (obezitate, diabet si factori de risc cardiovascular)

Trebuie spus ca toate retetele propuse au un indice glicemic mic si sunt adaptate atat pentru faza intai a metodei (slabire), cat si pentru cea de-a doua faza (stabilizarea greutatii). Iata de ce ai cel putin 100 de motive sa le incerci.

Etichete

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Close